-
Co to są MotoPunkty?
Za zakupione towary oznaczone znakiem MotoPunkty otrzymujesz punkty. Ilość zdobytych punktów zależy od wartości zakupionych produktów. Przy kolejnych zamówieniach możesz wykorzystać otrzymane punkty na rabat kwotowy przy zakupie - dzięki czemu będziesz płacił jeszcze mniej za zakupione towary.
Zasada otrzymywania punktów
-
Ile otrzymam punktów za dane zamówienie?
Za każdą wydaną 1zł na dany towar oznaczony znakiem MotoPunkty otrzymasz 1 punkt.
Punkty są naliczane od ostatecznej kwoty jaką zapłaciłeś za dany towar.
Przykład:
- jeśli dany towar kosztuje 100zł i jako subskrybent newslettera masz 5% zniżki - ostatecznie za towar zapłacisz 95zł i od tej kwoty zostaną naliczone punkty - 95 punktów.
- jeśli przy zamówieniu na kwotę 100zł wykorzystałeś kupon rabatowy na kwotę 10zł - ostatecznie za towar zapłacisz 90zł i od tej kwoty zostaną naliczone punkty - 90 punktów
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ilości przyznawanych punktów oraz ich przelicznika bez uprzedniego powiadomienia. Przelicznik widoczny tutaj zawsze aktualny. Dodatkowo w przypadku akcji promocyjnych przelicznik może być inny dla wybranych linii produktowych.
Punkty naliczane są za każdą sztukę towaru - jeśli towar kosztuje np. 10.60zł i kupisz 2 sztuki (płacąc 21.2 zł) to otrzymasz 2x10punktów - 20 punktów a nie 21 punktów.
-
Czy dostanę punkty za zamówienia opłacone punktami
Tak. MotoPunkty zostaną naliczone od kwoty ostatecznej jaką płacisz za dany towar.
Przykład:
Dany towar kosztuje 100zł - z czego opłacasz 10 zł z wcześniej otrzymanych punktów. Do zapłaty pozostaje 90zł. Punkty są naliczane właśnie od tej kwoty - otrzymujesz 90 punktów do wykorzystania przy kolejnym zamówieniu.
-
Czy za wszystkie zakupione towary otrzymam MotoPunkty?
Nie. MotoPunkty można otrzymywać za towary oznaczone znakiem MotoPunkty. MotoPunktów nie otrzymasz m.in. za towary będące w promocji i na wyprzedaży.
-
Kiedy punkty są naliczane?
MotoPunkty są naliczane maksymalnie 21 dni po otrzymaniu przez Ciebie towaru. Punkty nie zostaną naliczone jeśli oddasz zakupiony towar.
-
Czy punkty tracą ważność?
Tak. MotoPunkty tracą ważność po 180 dniach od ich naliczenia. Ważność punktów oraz ich ilość można na bieżąco sprawdzać w swoim panelu. Aktualny stan punktów oraz historia transakcji dostępna jest w zakładce Moje punkty. Dodatkowo można ustawić przypomnienie mailowe, które będzie informowało o zbliżającym się końcu ważności MotoPunktów.
-
Kiedy punkty mogą być odjęte z mojego konta?
W przypadku gdy towar zostanie zwrócony w ramach zwrotu lub reklamacji punkty zostaną odjęte z twojego konta.
-
Czy dostane punkty za koszt przesyłki?
Nie. Podczas naliczania MotoPunktów za zamówienie nie są uwzględniane koszty wysyłki.
Zasada wydawania punktów
-
Wydawanie punktów na zakupy.
Za każdy otrzymany MotoPunkt możesz otrzymać zniżkę przy kolejnym zamówieniu na kwotę 0.1zł (10 groszy).
Przykład:
- jeśli posiadasz 250 MotoPunktów to możesz otrzymać maksymalnie zniżkę w wysokości 25zł.
Punkty mogą być wykorzystane na opłacenie maksymalnie 10% wartości danego towaru.
Przykład:
- jeśli dany towar kosztuje 100zł to 10zł można opłacić z MotoPunktów, pozostałą część należy dopłacić zgodnie z wybraną formą płatności (przelewem, przy odbiorze).
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany przelicznika bez uprzedniego powiadomienia. Przelicznik widoczny tutaj jest aktualnym przelicznikiem. Dodatkowo w przypadku akcji promocyjnych przelicznik może być inny dla wybranych linii produktowych.
-
Czy wszystkie zakupione towary mogę opłacać z MotoPunktów?
Nie. MotoPunkty można wykorzystać przy zakupie towarów oznaczonych znakiem MotoPunkty. MotoPunktów nie można wykorzystywać m.in. przy zakupie towarów będących w promocji i na wyprzedaży.
-
Ile mogę wydać maksymalnie punktów?
Ilość punktów nie może przekroczyć ilości MotoPunktów, które zdobyłeś przy wcześniejszych zamówieniach. Punkty mogą być wykorzystane na opłacenie maksymalnie 10% wartości danego towaru.
Przykład:
-jeśli dany towar kosztuje 100zł to 10zł można opłacić z MotoPunktów, pozostałą część należy dopłacić zgodnie z wybraną formą płatności (przelewem, przy odbiorze).
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany maksymalnej wartości procentowej, której można opłacić z punktów bez uprzedniego powiadomienia. Wartość widoczny tutaj jest wartością aktualną. Dodatkowo w przypadku akcji promocyjnych wartość procentowa może być inny dla wybranych linii produktowych.
-
Co z punktami jeśli zamówienia zostanie anulowane?
W przypadku gdy zamówienie zostanie anulowane otrzymasz zwrot MotoPunktów, które zostały wydane przy składaniu tego zamówienia.
Zasada przenoszenia punktów
-
Czy można przenosić punkty?
Jeśli posiadasz punkty na swoim koncie możesz je przenieść na inne konto. Możesz je podarować rodzinie, znajomym aby wykorzystali je do swoich zakupów.
-
Jak przenieść punkty?
Aby przenieść punkty należy w Twoim koncie w zakładce
MotoPunkty podać adres email osoby, która ma otrzymać punkty od Ciebie oraz ilość punktów, które chcesz przekazać. Punkty od razu przenoszone są z Twojego konta na konto osoby którą wskażesz.
-
Mam punkty z wielu transakcji, które zostaną przeniesione w pierwszej kolejności?
Jeśli posiadasz punkty z wielu transakcji z różnymi datami ważności to w pierwszej kolejności zostaną przeniesione punkty najstarsze. Punkty zostaną przeniesione z tą samą datą ważności jaką miały u Ciebie.
Przykładowo:
Masz 100 punktów z datą ważności 2014-08-27 (1)
oraz
masz 50 punktów z datą ważności 2014-07-20 (2)
chcesz przenieść 60 punktów na inne konto
Najpierw zostanie przeniesionych 50 punktów (2) z datą ważności 2014-07-20 następnie 10 punktów (1) z datą ważności 2014-08-27
Na twoim koncie pozostanie 90 punktów (1) z datą ważności 2014-08-27
Warunki użytkowania
-
Warunki użytkowania
- MotoPunkty naliczane są tylko klientom zarejestrowanym, którzy dokonali zakupu poprzez stronę motoneo.pl po 01.06.2011r. Punkty do zamówień składanych telefonicznie, mailowo lub przez czat nie są naliczane.
- Punkty można wykorzystać jedynie przy zakupie towarów oznaczonych znakiem MotoPunkty po zalogowaniu do swojego konta.
- Uzyskane MotoPunkty nie podlegają wymianie na gotówkę
- W przypadku zwrotu lub reklamacji towaru, do zakupu którego były użyte MotoPunkty, nie są one zwracane.
- motoPunkty nie przysługują dla kont, które korzystają z oferty specjalnej i innych zniżek
|