Zapytaj o cz─Ö┼Ťci 42 20 59 789

strona główna

cz─Ö┼Ťci do Twojego auta

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MOTONEO.PL


Poni┼╝szy regulamin obowi─ůzuje od 01.01.2023r - Regulamin obowi─ůzuj─ůcy przed 01.01.2023r znajdziesz TUTAJ

I. Postanowienia og├│lne
  1. Niniejszy Regulamin okre┼Ťla og├│lne warunki, zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz spos├│b ┼Ťwiadczenia us┼éug drog─ů elektroniczn─ů i sprzeda┼╝y prowadzonej za po┼Ťrednictwem Sklepu Internetowego www.motoneo.pl przez Grupa 4cars Sp├│┼éka z ograniczon─ů odpowiedzialno┼Ťci─ů Sp├│┼éka komandytowa z siedzib─ů ul. Wr├│blewskiego 90/92, 94-103 ┼ü├│d┼║.
  2. Kontakt z Us┼éugodawc─ů odbywa si─Ö poprzez:
    1. adres poczty elektronicznej sklep@motoneo.pl;
    2. telefonicznie pod numerem +48 422 05 97 89;
    3. formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem www.motoneo.pl/c/informacje/kontakt
  3. Niniejszy Regulamin skierowany jest zar├│wno do Konsument├│w, jak i do Przedsi─Öbiorc├│w korzystaj─ůcych ze Sklepu i okre┼Ťla zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Um├│w Sprzeda┼╝y z Klientem na odleg┼éo┼Ť─ç za po┼Ťrednictwem Sklepu.
  4. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dost─Öpny w witrynie internetowej http://www.motoneo.pl, w spos├│b umo┼╝liwiaj─ůcy U┼╝ytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego tre┼Ťci poprzez wydrukowanie lub zapisanie na no┼Ťniku w ka┼╝dej chwili.


II. Definicje
U┼╝yte w Regulaminie poj─Öcia oznaczaj─ů:
  1. Dni robocze ÔÇô s─ů to dni od poniedzia┼éku do pi─ůtku z wy┼é─ůczeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  2. Klient┬áÔÇô osoba fizyczna, kt├│ra posiada pe┼én─ů zdolno┼Ť─ç do czynno┼Ťci prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie b─Öd─ůc─ů osob─ů prawn─ů, kt├│rej przepisy szczeg├│lne przyznaj─ů zdolno┼Ť─ç prawn─ů, kt├│ra dokonuje Zam├│wienia w ramach Sklepu;
  3. Konsument ÔÇô osoba fizyczna dokonuj─ůc─ů z przedsi─Öbiorc─ů (lub osob─ů prowadz─ůc─ů dzia┼éalno┼Ť─ç nieewidencjonowan─ů) czynno┼Ťci prawnej niezwi─ůzanej bezpo┼Ťrednio z jej dzia┼éalno┼Ťci─ů gospodarcz─ů lub zawodow─ů
  4. Przedsi─Öbiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna prowadz─ůca jednoosobow─ů dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů, kt├│ra zawiera umow─Ö z innym przedsi─Öbiorc─ů bezpo┼Ťrednio zwi─ůzan─ů z t─ů dzia┼éalno┼Ťci─ů gospodarcz─ů, ale umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikaj─ůcego w szczeg├│lno┼Ťci z przedmiotu wykonywanej przez ni─ů dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia┼éalno┼Ťci Gospodarczej.
  5. Przedsi─Öbiorca - osoba fizyczna, kt├│rej zakup wi─ů┼╝e si─Ö z przedmiotem dzia┼éalno┼Ťci, osoba prawna i jednostka organizacyjna nieb─Öd─ůca osob─ů prawn─ů, kt├│rej odr─Öbna ustawa przyznaje zdolno┼Ť─ç prawn─ů, wykonuj─ůca we w┼éasnym imieniu dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů, kt├│ra korzysta ze Sklepu.
  6. Kodeks Cywilny┬áÔÇô ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  7. Konto ÔÇô przydzielona danemu Klientowi cz─Ö┼Ť─ç Sklepu Internetowego, za pomoc─ů kt├│rego Klient mo┼╝e dokonywa─ç okre┼Ťlonych dzia┼éa┼ä w ramach Sklepu Internetowego;
  8. Regulamin┬áÔÇô niniejszy dokument;
  9. Rejestracja ÔÇô jednorazowa czynno┼Ť─ç, polegaj─ůca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udost─Öpnionego przez Sprzedawc─Ö na stronie Sklepu internetowego;
  10. Sklep Internetowy (Sklep) - strony internetowe, za┬ápo┼Ťrednictwem kt├│rych Klient mo┼╝e w szczeg├│lno┼Ťci sk┼éada─ç Zam├│wienia;
  11. Grupa 4cars Sp├│┼éka z ograniczon─ů odpowiedzialno┼Ťci─ů Sp├│┼éka komandytowa prowadzona pod adresem ul. gen. Walerego Wr├│blewskiego 90/92, 94-103 ┼ü├│d┼║, NIP: 7272691275 REGON: 100288854 Numer KRS: 0000597414
  12. Towar ÔÇô rzecz ruchoma oferowana do sprzeda┼╝y przez Sprzedawc─Ö, b─Öd─ůca przedmiotem Umowy pomi─Ödzy klientem a Sprzedawc─ů;
  13. Koszyk - element oprogramowania Sklepu, w kt├│rym widoczne s─ů wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a tak┼╝e istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç ustalenia i modyfikacji danych Zam├│wienia, w szczeg├│lno┼Ťci ilo┼Ťci produkt├│w;
  14. Umowa sprzeda┼╝y┬áÔÇô Umowa sprzeda┼╝y Towaru zawarta pomi─Ödzy klientem a Sprzedawc─ů w ramach zorganizowanego systemu zawierania um├│w na odleg┼éo┼Ť─ç, za po┼Ťrednictwem Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecno┼Ťci stron, z wy┼é─ůcznym wykorzystaniem jednego lub wi─Ökszej liczby ┼Ťrodk├│w porozumiewania si─Ö na odleg┼éo┼Ť─ç do chwili zawarcia Umowy w┼é─ůcznie.;
  15. Us┼éugi ÔÇô us┼éugi ┼Ťwiadczone przez Sprzedawc─Ö na rzecz Klient├│w drog─ů elektroniczn─ů w rozumieniu przepis├│w ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o ┼Ťwiadczeniu us┼éug drog─ů elektroniczn─ů (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  16. Ustawa o prawach konsumenta┬áÔÇô ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);
  17. Ustawa o ┼Ťwiadczeniu us┼éug drog─ů elektroniczn─ů┬áÔÇô ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o ┼Ťwiadczeniu us┼éug drog─ů elektroniczn─ů (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  18. Zam├│wienie┬áÔÇô o┼Ťwiadczenie woli Klienta, zmierzaj─ůce bezpo┼Ťrednio do zawarcia Umowy sprzeda┼╝y, okre┼Ťlaj─ůce w szczeg├│lno┼Ťci rodzaj i liczb─Ö Towaru.
  19. Tre┼Ť─ç cyfrowa - plik lub pliki w formie cyfrowej, nieutrwalone na trwa┼éym no┼Ťniku.
  20. Lead Magnet - Tre┼Ťci cyfrowe (w tym Newsletter) dostarczane w zamian za podanie danych osobowych na podstawie Umowy o dostarczenie Lead Magnet
  21. Newsletter - Lead magnet, kt├│ry dostarczany jest w spos├│b ci─ůg┼éy i polega na nieodp┼éatnym przesy┼éaniu tre┼Ťci handlowych, promocyjnych i edukacyjnych przez Sprzedawc─Ö, na zasadach okre┼Ťlonych w niniejszym Regulaminie
  22. Umowa o dostarczenie Lead Magnet (zamiennie u┼╝ywane tak┼╝e jako Umowa LM) - Umowa o dostarczenie Tre┼Ťci cyfrowych w zamian za dane osobowe, kt├│rej warunki zosta┼éy opisane w paragrafie zatytu┼éowanym ÔÇťLead MagnetÔÇŁ, zgodnie z kt├│r─ů Sprzedawca dostarcza klientowi Lead Magnet w zamian za podanie przez niego danych osobowych w formie imienia oraz adresu e-mail


III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
  1. Korzystanie ze Sklepu internetowego jest mo┼╝liwe pod warunkiem spe┼énienia przez system teleinformatyczny, z kt├│rego korzysta Klient nast─Öpuj─ůcych minimalnych wymaga┼ä technicznych:
    1. komputer z dost─Öpem do Internetu,
    2. dost─Öp do poczty elektronicznej,
    3. przegl─ůdarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej lub Chrome w wersji 32 lub nowszej,
    4. w┼é─ůczenie w przegl─ůdarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  2. Korzystanie ze Sklepu internetowego oznacza ka┼╝d─ů czynno┼Ť─ç Klienta, kt├│ra prowadzi do zapoznania si─Ö przez niego z tre┼Ťciami zawartymi w Sklepie.
  3. Klient zobowi─ůzany jest w szczeg├│lno┼Ťci do:
    1. niedostarczania i nieprzekazywania tre┼Ťci zabronionych przez przepisy prawa, np. tre┼Ťci propaguj─ůcych przemoc, znies┼éawiaj─ůcych lub naruszaj─ůcych dobra osobiste i inne prawa os├│b trzecich,
    2. korzystania ze Sklepu internetowego w spos├│b nie zak┼é├│caj─ůcy jego funkcjonowania, w szczeg├│lno┼Ťci poprzez u┼╝ycie okre┼Ťlonego oprogramowania lub urz─ůdze┼ä,
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    4. korzystania ze Sklepu internetowego w spos├│b nieuci─ů┼╝liwy dla innych klient├│w oraz dla Sprzedawcy,
    5. korzystania z wszelkich tre┼Ťci zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie w┼éasnego u┼╝ytku osobistego,
    6. korzystania ze Sklepu internetowego w spos├│b zgodny z przepisami obowi─ůzuj─ůcego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a tak┼╝e z og├│lnymi zasadami korzystania z sieci Internet.


IV. Usługi
  1. Sprzedawca umo┼╝liwia za po┼Ťrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezp┼éatnych Us┼éug polegaj─ůcych na:
    1. przegl─ůdaniu informacji zamieszczonych w Sklepie Internetowym,
    2. prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym,
    3. udost─Öpnianiu interaktywnego formularza umo┼╝liwiaj─ůcego Klientom z┼éo┼╝enie Zam├│wienia w Sklepie,
    4. ┼Ťwiadczeniu us┼éugi Newsletter,
    5. udost─Öpnianiu interaktywnego formularza umo┼╝liwiaj─ůcego Klientom kontakt ze Sprzedawc─ů,
    6. zamieszczaniu wypowiedzi o Towarach w Sklepie.
  2. Wskazane w pkt. 1 Us┼éugi ┼Ťwiadczone s─ů przez Sprzedawc─Ö 24 godziny na dob─Ö, 7 dni w tygodniu.
  3. Umowa:
    1. o ┼Ťwiadczenie us┼éugi polegaj─ůcej na przegl─ůdaniu informacji zamieszczonych w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwi─ůzaniu z chwil─ů zamkni─Öcia przez Klienta strony internetowej Sklepu,
    2. o ┼Ťwiadczenie us┼éugi polegaj─ůcej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwi─ůzaniu z chwil─ů przes┼éania przez Klienta ┼╝─ůdania usuni─Öcia Konta lub skorzystania z przycisku "Usu┼ä Konto",
    3. o ┼Ťwiadczenie us┼éugi polegaj─ůcej na udost─Öpnianiu interaktywnego formularza umo┼╝liwiaj─ůcego Klientom z┼éo┼╝enie Zam├│wienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwi─ůzaniu z chwil─ů z┼éo┼╝enia Zam├│wienia,
    4. o ┼Ťwiadczenie us┼éugi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwi─ůzaniu z chwil─ů przes┼éania przez Klienta ┼╝─ůdania usuni─Öcia jego adresu e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisania si─Ö za pomoc─ů linku znajduj─ůcego si─Ö w tre┼Ťci wiadomo┼Ťci wys┼éanej w ramach us┼éugi Newsletter,
    5. o ┼Ťwiadczenie us┼éugi polegaj─ůcej na udost─Öpnianiu interaktywnego formularza umo┼╝liwiaj─ůcego Klientom kontakt ze Sprzedawc─ů jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwi─ůzaniu z chwil─ů udzielenia odpowiedzi przez Sprzedawc─Ö,
    6. o ┼Ťwiadczenie us┼éugi polegaj─ůcej na zamieszczaniu opinii o Towarach w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwi─ůzaniu z chwil─ů dodania opinii.
  4. Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu Rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu.
  5. Warunkiem Rejestracji jest wyra┼╝enie zgody na tre┼Ť─ç Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowi─ůzkowe.
  6. Klient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç otrzymywania od Sprzedawcy informacji handlowych w formie wiadomo┼Ťci przesy┼éanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (us┼éuga Newsletter). W tym celu nale┼╝y poda─ç prawid┼éowy adres poczty elektronicznej lub aktywowa─ç odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zam├│wienia. Klient w ka┼╝dym czasie mo┼╝e odwo┼éa─ç zgod─Ö na przesy┼éanie informacji handlowych. Newsletter jest przesy┼éany przez Sprzedawc─Ö wy┼é─ůcznie do Klienta, kt├│ry dokona┼é subskrypcji.
  7. Klient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç zamieszczania w Sklepie indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi odnosz─ůcych si─Ö m.in. do Towaru czy przebiegu transakcji. Klient dodaj─ůc wypowiedzi o┼Ťwiadcza, ┼╝e posiada wszelkie prawa do tych tre┼Ťci, a w szczeg├│lno┼Ťci autorskie prawa maj─ůtkowe, prawa pokrewne oraz prawa w┼éasno┼Ťci przemys┼éowej.
  8. W celu zamieszczenia, wypowiedzi Klient mo┼╝e zosta─ç poproszony o wskazanie swoich danych, np. adresu e-mail.
  9. Wypowiedzi powinny by─ç zredagowane w spos├│b przejrzysty i zrozumia┼éy, nadto nie mog─ů zawiera─ç tre┼Ťci bezprawnych.
  10. Wypowiedzi nie mog─ů narusza─ç obowi─ůzuj─ůcych przepis├│w prawa w tym praw podmiot├│w trzecich w szczeg├│lno┼Ťci nie mog─ů mie─ç charakteru znies┼éawiaj─ůcego, narusza─ç d├│br osobistych lub stanowi─ç czynu nieuczciwej konkurencji.
  11. Klient zamieszcza wypowiedzi w Sklepie dobrowolnie. Zamieszczone wypowiedzi s─ů rozpowszechniane na stronach internetowych Sklepu.
  12. Poprzez zamieszczenie wypowiedzi Klient wyraża zgodę na nieodpłatne korzystanie z tej wypowiedzi oraz jej publikowanie przez Sprzedawcę, a także dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83).
  13. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowie┼ä niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usuni─Öcia narusze┼ä z wyznaczeniem stosownego terminu mo┼╝e rozwi─ůza─ç umow─Ö o ┼Ťwiadczenie Us┼éug z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
  14. Sklep ma prawo do organizowania okazjonalnych konkurs├│w i promocji, kt├│rych warunki ka┼╝dorazowo zostan─ů podane na stronach internetowych Sklepu.
  15. Promocje w Sklepie nie podlegaj─ů ┼é─ůczeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.


V. Procedura zawarcia Umowy sprzeda┼╝y
  1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczeg├│lno┼Ťci ich opisy, parametry techniczne i u┼╝ytkowe oraz ceny, stanowi─ů zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art.71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
  3. Warunkiem złożenia Zamówienia przez telefon jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej i linii telefonicznej.
  4. Warunkiem z┼éo┼╝enia Zam├│wienia za po┼Ťrednictwem poczty elektronicznej jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
  5. Za po┼Ťrednictwem formularza Zam├│wienia, Zam├│wienia mog─ů by─ç sk┼éadane przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, a Zam├│wienia sk┼éadane przez telefon lub poczt─Ö elektroniczn─ů mog─ů by─ç sk┼éadane od poniedzia┼éku do pi─ůtku w godzinach od 8:00 do 18:00; sobota w godzinach od 9:00 do 13:00.
  6. Z┼éo┼╝enie Zam├│wienia mo┼╝e nast─ůpi─ç poprzez:
    1. wype┼énienie elektronicznego formularza Zam├│wienia, obejmuj─ůcego dane Klienta potrzebne do realizacji Zam├│wienia, a w szczeg├│lno┼Ťci: imi─Ö i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail,
    2. wykorzystanie danych osobowych Klienta uzyskanych w wyniku uprzedniej rejestracji w Sklepie (zakup za pomoc─ů Konta Klienta),
    3. z┼éo┼╝enie Zam├│wienia telefonicznie wykorzystuj─ůc do tego numer telefonu podany przez Sprzedawc─Ö na stronie internetowej Sklepu, obejmuj─ůcego dane Klienta potrzebne do realizacji Zam├│wienia, a w szczeg├│lno┼Ťci: imi─Ö i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail; nazw─Ö Towaru i jego ilo┼Ť─ç, form─Ö dostawy i spos├│b p┼éatno┼Ťci,
    4. z┼éo┼╝enie Zam├│wienia poprzez przes┼éanie wiadomo┼Ťci elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany przez Sprzedawc─Ö na stronie internetowej Sklepu, obejmuj─ůcego dane Klienta potrzebne do realizacji Zam├│wienia, a w szczeg├│lno┼Ťci: imi─Ö i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail; nazw─Ö Towaru i jego ilo┼Ť─ç, form─Ö dostawy i spos├│b p┼éatno┼Ťci.
  7. W celu zawarcia Umowy sprzeda┼╝y za po┼Ťrednictwem Sklepu internetowego i udost─Öpnionego w nim formularza Zam├│wienia nale┼╝y, dokona─ç wyboru towar├│w, podejmuj─ůc kolejne czynno┼Ťci techniczne w oparciu o wy┼Ťwietlane Klientowi komunikaty oraz informacje dost─Öpne na stronie.
  8. Wyb├│r zamawianych Towar├│w przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
  9. Po podaniu przez Klienta korzystaj─ůcego ze Sklepu internetowego wszystkich niezb─Ödnych danych, wy┼Ťwietlone zostanie w spos├│b jasny i widoczny podsumowanie z┼éo┼╝onego Zam├│wienia. Podsumowanie z┼éo┼╝onego Zam├│wienia b─Ödzie zawiera─ç informacje dotycz─ůce:
    1. opisu przedmiotu Zam├│wienia,
    2. jednostkowej oraz ┼é─ůcznej ceny zamawianych produkt├│w lub us┼éug wraz z podatkami, w tym koszt├│w dostawy oraz dodatkowych koszt├│w (je┼Ťli wyst─Öpuj─ů),
    3. sposobu kontaktu ze Sprzedawc─ů,
    4. wybranej metody i terminu p┼éatno┼Ťci,
    5. wybranego sposobu dostawy,
    6. czasu dostawy,
    7. danych kontaktowych Klienta
    8. danych do faktury
  10. W celu wys┼éania Zam├│wienia konieczne jest dokonanie akceptacji tre┼Ťci Regulaminu, oraz potwierdzenie zapoznania si─Ö z "Pouczeniem o odst─ůpieniu od umowy", podanie danych osobowych oznaczonych jako obowi─ůzkowe oraz naci┼Ťni─Öcie przycisku "Zam├│wienie z obowi─ůzkiem zap┼éaty".
  11. Wys┼éanie przez Klienta Zam├│wienia stanowi z┼éo┼╝enie Sprzedawcy, oferty zawarcia umowy sprzeda┼╝y Towar├│w b─Öd─ůcych przedmiotem Zam├│wienia.
  12. Po z┼éo┼╝eniu Zam├│wienia, Klient otrzymuje wiadomo┼Ť─ç e-mail potwierdzaj─ůc─ů wp┼éyni─Öcia Zam├│wienia (wraz z indywidualnym nr Zam├│wienia), zawieraj─ůc─ů ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych element├│w Zam├│wienia.
  13. Nast─Öpnie Sprzedawca przesy┼éa na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie z┼éo┼╝enia przez Klienta Zam├│wienia, kt├│re stanowi o┼Ťwiadczenie Sprzedawcy o przyj─Öciu oferty, o kt├│rej mowa w pkt. 12 powy┼╝ej.
  14. Klienci sk┼éadaj─ůcy Zam├│wienia w Sklepie przez telefon lub poprzez przes┼éanie wiadomo┼Ťci elektronicznej w celu z┼éo┼╝enia Zam├│wienia powinni:
    1. poda─ç telefonicznie lub w tre┼Ťci wiadomo┼Ťci elektronicznej kierowanej do Sprzedawcy nazw─Ö Towaru spo┼Ťr├│d Towar├│w znajduj─ůcych si─Ö na stronie internetowej Sklepu i jego ilo┼Ť─ç,
    2. wskaza─ç spos├│b dostawy i form─Ö p┼éatno┼Ťci spo┼Ťr├│d sposob├│w dostawy i p┼éatno┼Ťci podanych na stronie internetowej Sklepu,
    3. poda─ç dane potrzebne do realizacji Zam├│wienia, a w szczeg├│lno┼Ťci: imi─Ö i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail.
  15. Informacja na temat ca┼ékowitej warto┼Ťci Zam├│wienia podawana jest ka┼╝dorazowo przez Sprzedawc─Ö ustnie po skompletowaniu ca┼éo┼Ťci Zam├│wienia i dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy oraz okre┼Ťleniu formy p┼éatno┼Ťci lub w poprzez poinformowanie wdrodze wiadomo┼Ťci elektronicznej. W przypadku Klient├│w b─Öd─ůcych konsumentami w rozumieniu art.22[1]Kodeksu Cywilnego Sprzedawca ka┼╝dorazowo po z┼éo┼╝eniu Zam├│wienia za po┼Ťrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej przesy┼éa Klientowi potwierdzenie warunk├│w z┼éo┼╝onego Zam├│wienia, kt├│re b─Ödzie zawiera─ç informacje dotycz─ůce:
    1. opisu przedmiotu Zam├│wienia,
    2. jednostkowej oraz ┼é─ůcznej ceny zamawianych produkt├│w lub us┼éug wraz z podatkami, w tym koszt├│w dostawy oraz dodatkowych koszt├│w (je┼Ťli wyst─Öpuj─ů),
    3. sposobu kontaktu ze Sprzedawc─ů,
    4. wybranej metody i terminu p┼éatno┼Ťci,
    5. wybranego sposobu dostawy,
    6. czasu dostawy,
    7. danych kontaktowych Klienta
    8. danych do faktury
    9. regulaminu
    10. pouczenie o prawie odst─ůpienia od umowy wraz z jego wzorem.
  16. Umowa zostaje zawarta z chwil─ů przes┼éania przez Klienta (w odpowiedzi na potwierdzenie warunk├│w Zam├│wienia przes┼éanych przez Sprzedawc─Ö) wiadomo┼Ťci elektronicznej na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, w kt├│rej Klient: akceptuje tre┼Ť─ç przes┼éanego Zam├│wienia i wyra┼╝a zgod─Ö na jego realizacj─Ö oraz akceptuje tre┼Ť─ç Regulaminu i potwierdza zapoznanie si─Ö z pouczeniem o odst─ůpieniu od umowy.
  17. Utrwalenie, zabezpieczenie, udost─Öpnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowie┼ä Umowy sprzeda┼╝y Towar├│w, nast─Öpuje poprzez przes┼éanie ich Klientowi na podany adres e-mail lub poprzez do┼é─ůczenie do przesy┼éki zawieraj─ůcej Towar wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zam├│wienia oraz faktury VAT.
  18. Umowa sprzeda┼╝y zawierana jest w j─Özyku polskim, o tre┼Ťci zgodnej z Regulaminem.


VI. Dostawa
  1. Dostawa Towarów odbywa się na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia
  2. Klient mo┼╝e wybra─ç nast─Öpuj─ůce formy dostawy zam├│wionych Towar├│w:
    1. za po┼Ťrednictwem firmy kurierskiej
    2. za po┼Ťrednictwem dostawy do paczkomatu
    3. odbi├│r osobisty w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy
  3. Dodatkowo koszty dostawy zostan─ů wskazane w czasie sk┼éadania Zam├│wienia.
  4. Dostawa jest realizowana niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od zawarcia umowy.
  5. O wys┼éaniu Zam├│wienia Sprzedawca poinformuje Klienta za po┼Ťrednictwem wiadomo┼Ťci SMS, a w przypadku z┼éo┼╝enia Zam├│wienia elektronicznego formularza Zam├│wienia dodatkowo r├│wnie┼╝ za po┼Ťrednictwem wiadomo┼Ťci e-mail. W wiadomo┼Ťci o wys┼éaniu zam├│wienia, podany b─Ödzie m.in. nr przesy┼éki i nazwa firmy odpowiedzialnej za dostaw─Ö (Inpost paczkomaty, Kurier).
  6. W przypadku, gdyby Towar nie został dostarczony Klientowi w deklarowanym terminie dostawy, Sprzedawca prosi Klienta o niezwłoczne powiadomienie o zaistniałej sytuacji e-mailem na adres sklep@motoneo.pl.
  7. Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, w szczeg├│lno┼Ťci art. 556 oraz 5561 -5565 Kodeksu Cywilnego.


VII. Ceny i metody p┼éatno┼Ťci
  1. Ceny Towar├│w podawane s─ů w z┼éotych polskich i zawieraj─ů wszystkie sk┼éadniki, w tym podatek VAT, c┼éa oraz wszelkie inne sk┼éadniki.
  2. Klient mo┼╝e wybra─ç nast─Öpuj─ůce metody p┼éatno┼Ťci:
    1. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zam├│wienia rozpocz─Öta zostanie po przes┼éaniu Klientowi przez sprzedawc─Ö potwierdzenia przyj─Öcia Zam├│wienia, za┼Ť wysy┼éka dokonana zostanie niezw┼éocznie po wp┼éyni─Öciu ┼Ťrodk├│w na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zam├│wienia)
    2. got├│wk─ů przy odbiorze osobistym p┼éatno┼Ť─ç w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zam├│wienia zostanie dokonana niezw┼éocznie po przes┼éaniu Klientowi przez Sprzedawc─Ö potwierdzenia przyj─Öcia Zam├│wienia, za┼Ť Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy)
    3. got├│wka za pobraniem, p┼éatno┼Ť─ç dostawcy przy dokonaniu dostawy(w tym przypadku realizacja Zam├│wienia i jego wysy┼éka zostanie rozpocz─Öta po przes┼éaniu Klientowi przez Sprzedawc─Ö potwierdzenia przyj─Öcia Zam├│wienia i skompletowaniu Zam├│wienia);
    4. p┼éatno┼Ť─ç elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zam├│wienia rozpocz─Öta zostanie po przes┼éaniu Klientowi przez Sprzedawc─Ö potwierdzenia przyj─Öcia Zam├│wienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawc─Ö informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu p┼éatno┼Ťci przez Klienta za┼Ť wysy┼éka dokonana zostanie niezw┼éocznie po skompletowaniu Zam├│wienia).


VIII. Uprawnienie do odst─ůpienia od umowy
  1. Klient b─Öd─ůcy Konsumentem, mo┼╝e w terminie 14 dni odst─ůpi─ç od Umowy Sprzeda┼╝y bez podania jakiejkolwiek przyczyny poprzez z┼éo┼╝enie stosownego o┼Ťwiadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wys┼éanie o┼Ťwiadczenia przed jego up┼éywem.
  2. O┼Ťwiadczenie mo┼╝e by─ç sformu┼éowane samodzielnie lub sporz─ůdzone wg wzoru o┼Ťwiadczenia oodst─ůpieniu od umowy, kt├│ry stanowi Za┼é─ůcznik nr 1 do Regulaminu.
  3. Termin 14-dniowy liczy si─Ö od dnia, w kt├│rym nast─ůpi┼éo dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o ┼Ťwiadczenie Us┼éug od dnia jej zawarcia.
  4. Sprzedawca z chwil─ů otrzymania o┼Ťwiadczenia o odst─ůpieniu od umowy przez konsumenta prze┼Ťle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania o┼Ťwiadczenia o odst─ůpieniu od umowy.
  5. Prawo do odst─ůpienia od umowy przez konsumenta jest wy┼é─ůczone w przypadku:
    1. ┼Ťwiadczenia us┼éug, je┼╝eli Sprzedawca wykona┼é w pe┼éni us┼éug─Ö za wyra┼║n─ů zgod─ů konsumenta, kt├│ry zosta┼é poinformowany przed rozpocz─Öciem ┼Ťwiadczenia, ┼╝e po spe┼énieniu ┼Ťwiadczenia przez Sprzedawc─Ö utraci prawo odst─ůpienia od umowy;
    2. umowy, w kt├│rej cena lub wynagrodzenie zale┼╝y od waha┼ä na rynku finansowym, nad kt├│rymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i kt├│re mog─ů wyst─ůpi─ç przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy;
    3. umowy, w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany wed┼éug specyfikacji konsumenta lub s┼éu┼╝─ůcy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. umowy, w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest Towar ulegaj─ůcy szybkiemu zepsuciu lub maj─ůca kr├│tki termin przydatno┼Ťci do u┼╝ycia;
    5. umowy, w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest Towar dostarczany w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, kt├│rego po otwarciu opakowania nie mo┼╝na zwr├│ci─ç ze wzgl─Ödu na ochron─Ö zdrowia lub ze wzgl─Öd├│w higienicznych, je┼╝eli opakowanie zosta┼éo otwarte po dostarczeniu;
    6. umowy, w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů Produkty, kt├│re po dostarczeniu, ze wzgl─Ödu na sw├│j charakter, zostaj─ů nieroz┼é─ůcznie po┼é─ůczone z innymi rzeczami;
    7. umowy, w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů napoje alkoholowe, kt├│rych cena zosta┼éa uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzeda┼╝y, a kt├│rych dostarczenie mo┼╝e nast─ůpi─ç dopiero po up┼éywie 30 dni i kt├│rych warto┼Ť─ç zale┼╝y od waha┼ä na rynku, nad kt├│rymi Sprzedawca nie ma kontroli;
    8. umowy, w kt├│rej konsument wyra┼║nie ┼╝─ůda┼é, aby Sprzedawca do niego przyjecha┼é w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; je┼╝eli Sprzedawca ┼Ťwiadczy dodatkowo inne us┼éugi ni┼╝ te, kt├│rych wykonania konsument ┼╝─ůda┼é, lub dostarcza Towary inne ni┼╝ cz─Ö┼Ťci zamienne niezb─Ödne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odst─ůpienia od umowy przys┼éuguje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych us┼éug lub Towar├│w;
    9. umowy, w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů nagrania d┼║wi─Ökowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, je┼╝eli opakowanie zosta┼éo otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dziennik├│w, periodyk├│w lub czasopism, zwyj─ůtkiem umowy oprenumerat─Ö;
    10. umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
    11. ┼Ťwiadczenie us┼éug w zakresie zakwaterowania, innych ni┼╝ do cel├│w mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochod├│w, gastronomii, us┼éug zwi─ůzanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, je┼╝eli w umowie oznaczono dzie┼ä lub okres ┼Ťwiadczenia us┼éugi;
    12. dostarczanie tre┼Ťci cyfrowych, kt├│re nie s─ů zapisane na no┼Ťniku materialnym, je┼╝eli spe┼énianie ┼Ťwiadczenia rozpocz─Ö┼éo si─Ö za wyra┼║n─ů zgod─ů konsumenta przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawc─Ö o utracie prawa odst─ůpienia od umowy.
  6. W przypadku odst─ůpienia od umowy zawartej na odleg┼éo┼Ť─ç, umowa jest uwa┼╝ana za niezawart─ů. To, co strony ┼Ťwiadczy┼éy, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba ┼╝e zmiana by┼éa konieczna w granicach zwyk┼éego zarz─ůdu, a w szczeg├│lno┼Ťci stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nast─ůpi─ç niezw┼éocznie, nie p├│┼║niej ni┼╝ w terminie 14 dni. Zakupiony Towar nale┼╝y zwr├│ci─ç na adres Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca niezw┼éocznie, jednak nie p├│┼║niej ni┼╝ w terminie 14 dni od dnia otrzymania o┼Ťwiadczenia konsumenta o odst─ůpieniu od umowy zwr├│ci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego p┼éatno┼Ťci, wtym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu p┼éatno┼Ťci przy u┼╝yciu takiego samego sposobu zap┼éaty, jakiego u┼╝y┼é konsument, chyba, ┼╝e konsument wyrazi zgod─Ö na inny spos├│b zwrotu, przy czym spos├│b ten nie b─Ödzie si─Ö wi─ůza┼é dla konsumenta z ┼╝adnym kosztem. Sprzedawca mo┼╝e wstrzyma─ç si─Ö ze zwrotem p┼éatno┼Ťci otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odes┼éania, w zale┼╝no┼Ťci od tego, kt├│re zdarzenie nast─ůpi wcze┼Ťniej, chyba ┼╝e Sprzedawca zaproponowa┼é, ┼╝e sam odbierze rzecz od Klienta.
  8. Je┼╝eli konsument wybra┼é spos├│b dostarczenia Towaru inny ni┼╝ najta┼äszy zwyk┼éy spos├│b dostarczenia oferowany przez Sprzedawc─Ö, Sprzedawca nie jest zobowi─ůzany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych koszt├│w.
  9. Klient ponosi tylko bezpo┼Ťredni koszt zwrotu Towaru, chyba ┼╝e Sprzedawca zgodzi┼é si─Ö je ponie┼Ť─ç.


IX. Reklamacje dotycz─ůce Towar├│w
  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym r├│wnie┼╝ Klienta b─Öd─ůcego konsumentem w rozumieniu art.22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytu┼éu r─Ökojmi za wady na zasadach okre┼Ťlonych w art. 556 - 576 Kodeksu cywilnego.
  2. Reklamacje, wynikaj─ůce z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, nale┼╝y kierowa─ç na adres Grupa 4cars Sp├│┼éka z ograniczon─ů odpowiedzialno┼Ťci─ů Sp├│┼éka komandytowa, ul. Wr├│blewskiego 90/92, 94-103 ┼ü├│d┼║, sklep@motoneo.pl
  3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przes┼éa─ç lub dostarczy─ç reklamowany Towar, je┼╝eli jest to mo┼╝liwe do┼é─ůczaj─ůc do niego dow├│d zakupu. Zaleca si─Ö, aby w reklamacji zawrze─ç m.in. zwi─Öz┼éy opis wady, okoliczno┼Ťci (w tym dat─Ö) jej wyst─ůpienia, dane Klienta sk┼éadaj─ůcego reklamacj─Ö, oraz ┼╝─ůdanie Klienta w zwi─ůzku z wad─ů towaru. Towar nale┼╝y dostarczy─ç lub przes┼éa─ç na adres wskazany w pkt. 2 powy┼╝ej.
  4. Sprzedawca ustosunkuje si─Ö do ┼╝─ůdania reklamacyjnego niezw┼éocznie, a je┼╝eli Klientem jest Konsument - nie p├│┼║niej ni┼╝ w terminie 14 dni. Je┼╝eli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje si─Ö do ┼╝─ůdania reklamacyjnego terminie 14 dni, uwa┼╝a si─Ö, ┼╝e ┼╝─ůdanie Klienta uzna┼é za uzasadnione.
  5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.
  6. Sprzedawca nie jest producentem Towar├│w. W przypadku, gdy na Towar zosta┼éa udzielona gwarancja, informacja o niej, a tak┼╝e jej tre┼Ť─ç, b─Öd─ů zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. Gwarant udzielaj─ůcy gwarancji ponosi odpowiedzialno┼Ť─ç z tytu┼éu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Je┼Ťli dokument gwarancyjny przewiduje tak─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç, Klient mo┼╝e zg┼éasza─ç swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpo┼Ťrednio w autoryzowanym serwisie, kt├│rego adres znajduje si─Ö w karcie gwarancyjnej.



X. Niezgodno┼Ť─ç Towaru z Umow─ů
  1. Sprzedawca dostarcza Towary zgodne z Umow─ů. Je┼Ťli Towar jest niezgodny z Umow─ů Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta lub Przedsi─Öbiorcy na prawach konsumenta za doprowadzenie do ich zgodno┼Ťci z Umow─ů na postawie przepis├│w rozdzia┼éu 5a ustawy o prawach konsumenta.
  2. Sprzedawca w okresie dw├│ch lat od dostarczenia Towaru Konsumentowi lub Przedsi─Öbiorcy na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialno┼Ť─ç z tytu┼éu braku zgodno┼Ťci Towaru z Umow─ů. Niezgodno┼Ť─ç z Umow─ů wyst─Öpuje je┼Ťli:
    1. opis, rodzaj, ilo┼Ť─ç, jako┼Ť─ç, kompletno┼Ť─ç i funkcjonalno┼Ť─ç Towaru s─ů niezgodne z Umow─ů,
    2. Towar nie jest przydatny do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, i o którym to celu powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w momencie zawarcia Umowy i który to Sprzedawca zaakceptował,
    3. Towar nie nadaje si─Ö do celu, do kt├│rego zazwyczaj u┼╝ywa si─Ö Towaru tego rodzaju,
    4. Towar nie zapewnia trwa┼éo┼Ťci i bezpiecze┼ästwa, kt├│rych mo┼╝na si─Ö spodziewa─ç dla tego rodzaju Towar├│w, lub nie wyst─Öpuje w okre┼Ťlonej ilo┼Ťci,
    5. Towar nie zosta┼é dostarczony z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, kt├│rych dostarczenia Konsument lub Przedsi─Öbiorca na prawach konsumenta mo┼╝e rozs─ůdnie oczekiwa─ç,
    6. Towar nie odpowiada wzorowi lub pr├│bce udost─Öpnionej przed zakupem,
    7. brak zgodno┼Ťci Towaru z Umow─ů wynika z niew┼éa┼Ťciwego zamontowania Towaru, je┼╝eli zosta┼éo ono przeprowadzone przez Sprzedawc─Ö lub na jego odpowiedzialno┼Ť─ç, lub niew┼éa┼Ťciwe zamontowanie przeprowadzone przez Konsumenta lub Przedsi─Öbiorc─Ö na prawach konsumenta by┼éo wynikiem b┼é─Öd├│w w instrukcji dostarczonej przez Sprzedawc─Ö.
  3. W przypadku niezgodno┼Ťci Towaru z Umow─ů, Konsumentowi lub Przedsi─Öbiorcy na prawach konsumenta przys┼éuguje wobec Sprzedawcy roszczenie o doprowadzenie do zgodno┼Ťci z Umow─ů poprzez napraw─Ö lub wymian─Ö Towaru na nowy. Sprzedawca mo┼╝e dokona─ç wymiany, gdy Konsument lub Przedsi─Öbiorca na prawach konsumenta ┼╝─ůda naprawy, lub mo┼╝e dokona─ç naprawy, gdy Konsument lub Przedsi─Öbiorca na prawach konsumenta ┼╝─ůda wymiany, lub odm├│wi─ç doprowadzenia do zgodno┼Ťci z Umow─ů je┼╝eli doprowadzenie do zgodno┼Ťci Towaru z Umow─ů w spos├│b wybrany przez Konsumenta lub Przedsi─Öbiorc─Ö na prawach konsumenta jest niemo┼╝liwe albo wymaga┼éoby nadmiernych koszt├│w dla Sprzedawcy.
  4. Konsument lub Przedsi─Öbiorca na prawach konsumenta mo┼╝e ┼╝─ůda─ç obni┼╝enia ceny lub odst─ůpi─ç od Umowy je┼╝eli:
    1. Sprzedawca odm├│wi┼é doprowadzenia Towaru do zgodno┼Ťci z Umow─ů zgodnie z ust. 3 zdanie 2 powy┼╝ej,
    2. Sprzedawca nie doprowadzi┼é Towaru do zgodno┼Ťci z Umow─ů w rozs─ůdnym czasie lub doprowadzenie do zgodno┼Ťci z Umow─ů wi─ůza┼éoby si─Ö z nadmiernymi niedogodno┼Ťciami dla Konsumenta lub Przedsi─Öbiorcy na prawach konsumenta,
    3. Sprzedawca nie odebrał Towaru udostępnionego przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta,
    4. Towar zosta┼é zamontowany przed ujawnieniem si─Ö braku zgodno┼Ťci Towaru z Umow─ů, a Sprzedawca nie zdemontowa┼é Towaru, lub zdemontowa┼é ale nie zamontowa┼é go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany, albo nie zleci┼é wykonania tych czynno┼Ťci na sw├│j koszt,
    5. brak zgodno┼Ťci Towaru z Umow─ů wyst─Öpuje nadal, mimo ┼╝e Sprzedawca pr├│bowa┼é doprowadzi─ç Towar do zgodno┼Ťci z Umow─ů,
    6. brak zgodno┼Ťci Towaru z Umow─ů jest na tyle istotny, ┼╝e uzasadnia natychmiastowe obni┼╝enie ceny albo odst─ůpienie od Umowy, bez uprzedniego skorzystania z mo┼╝liwo┼Ťci naprawy lub wymiany Towaru,
    7. z o┼Ťwiadczenia Sprzedawcy lub okoliczno┼Ťci wyra┼║nie wynika, ┼╝e nie doprowadzi on Towaru do zgodno┼Ťci z Umow─ů w rozs─ůdnym czasie lub bez nadmiernych niedogodno┼Ťci dla Konsumenta lub Przedsi─Öbiorcy na prawach konsumenta.
  5. Konsument lub Przedsi─Öbiorca na prawach konsumenta nie mo┼╝e odst─ůpi─ç od Umowy, je┼╝eli brak zgodno┼Ťci Towaru z Umow─ů jest nieistotny. Domniemywa si─Ö, ┼╝e brak zgodno┼Ťci Towaru z Umow─ů jest istotny.
  6. Je┼╝eli brak zgodno┼Ťci z Umow─ů dotyczy jedynie niekt├│rych Towar├│w dostarczonych na podstawie Umowy, Konsument lub Przedsi─Öbiorca na prawach konsumenta mo┼╝e odst─ůpi─ç od Umowy jedynie w odniesieniu do tych Towar├│w, lub w odniesieniu do innych Towar├│w nabytych wraz z Towarami niezgodnymi z Umow─ů, je┼╝eli nie mo┼╝na rozs─ůdnie oczekiwa─ç, aby Konsument lub Przedsi─Öbiorca na prawach konsumenta zgodzi┼é si─Ö zatrzyma─ç wy┼é─ůcznie Towary zgodne z Umow─ů.
  7. Reklamacj─Ö w zwi─ůzku z niezgodno┼Ťci─ů Towaru z Umow─ů mo┼╝na z┼éo┼╝y─ç w dowolnej formie, na dane kontaktowe Sprzedawcy, wraz z opisem wady i dowodem zakupu. Sprzedawca udost─Öpnia na stronach Sklepu przyk┼éadowy wz├│r reklamacyjny, z kt├│rego Klient mo┼╝e skorzysta─ç.
  8. Zg┼éoszenie reklamacyjne powinno zawiera─ç w szczeg├│lno┼Ťci nast─Öpuj─ůce dane: imi─Ö i nazwisko, adres, ID zam├│wienia, dat─Ö transakcji, przedmiot i przyczyn─Ö reklamacji, numer konta bankowego i dane kontaktowe.
  9. Konsument lub Przedsi─Öbiorca na prawach konsumenta otrzyma informacj─Ö o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia nast─Öpuj─ůcego po dniu otrzymania przez Sprzedawc─Ö informacji o reklamacji. Konsument lub Przedsi─Öbiorca na prawach konsumenta zostanie powiadomiony o rozstrzygni─Öciu zg┼éoszonej reklamacji na adres e-mail wskazany przez niego w trakcie sk┼éadania zam├│wienia.
  10. Sprzedawca zwraca kwoty nale┼╝ne wskutek skorzystania z prawa obni┼╝enia ceny niezw┼éocznie, nie p├│┼║niej ni┼╝ w terminie 14 dni od dnia otrzymania o┼Ťwiadczenia o obni┼╝eniu ceny. W przypadku odst─ůpienia od Umowy, je┼╝eli Sprzedawca nie zaproponowa┼é, ┼╝e sam odbierze Towar od Konsumenta lub Przedsi─Öbiorcy na prawach konsumenta, mo┼╝e on wstrzyma─ç si─Ö ze zwrotem p┼éatno┼Ťci do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odes┼éania, w zale┼╝no┼Ťci od tego, kt├│re zdarzenie nast─ůpi wcze┼Ťniej.

XI. Reklamacje w zakresie ┼Ťwiadczenia us┼éug drog─ů elektroniczn─ů
  1. Klient mo┼╝e zg┼éasza─ç Sprzedawcy reklamacje w zwi─ůzku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Us┼éug. Reklamacje mo┼╝na zg┼éasza─ç pisemnie na adres: UniwersalGrupa 4cars Sp├│┼éka z ograniczon─ů odpowiedzialno┼Ťci─ů Sp├│┼éka komandytowa, ul. Wr├│blewskiego 90/92, 94-103 ┼ü├│d┼║, na adres poczty elektronicznej: sklep@motoneo.pl lub przy u┼╝yciu formularza kontaktowego.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawcazobowi─ůzuje si─Ö do rozpatrzenia ka┼╝dej reklamacji w terminie do14dni, a gdyby to nie by┼éo mo┼╝liwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku brak├│w w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupe┼énienia w niezb─Ödnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.


XII. Pozas─ůdowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä
  1. Klient b─Öd─ůcy Konsumentem posiada m.in. nast─Öpuj─ůce mo┼╝liwo┼Ťci skorzystania z pozas─ůdowych sposob├│w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä:
    1. jest uprawniony do zwr├│cenia si─Ö do sta┼éego polubownego s─ůdu konsumenckiego dzia┼éaj─ůcego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygni─Öcie sporu wynik┼éego z zawartej Umowy Sprzeda┼╝y.
    2. jest uprawniony do zwr├│cenia si─Ö do wojew├│dzkiego inspektora Inspekcji Handlowej zwnioskiem owszcz─Öcie post─Öpowania mediacyjnego w sprawie polubownego zako┼äczenia sporu mi─Ödzy Klientem, a Sprzedawc─ů.
    3. mo┼╝e uzyska─ç bezp┼éatn─ů pomoc w sprawie rozstrzygni─Öcia sporu mi─Ödzy Klientem, aSprzedawc─ů, korzystaj─ůc tak┼╝e z bezp┼éatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsument├│w lub organizacji spo┼éecznej, do kt├│rej zada┼ä statutowych nale┼╝y ochrona konsument├│w (m.in. Federacja Konsument├│w, Stowarzyszenie Konsument├│w Polskich). Porady udzielane s─ů pod przez Federacj─Ö Konsument├│w pod bezp┼éatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsument├│w Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
    4. mo┼╝e z┼éo┼╝y─ç swoj─ů skarg─Ö za po┼Ťrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dost─Öpnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/


XIII. Lead Magnet
  1. Sprzedawca umo┼╝liwia zawieranie Um├│w o dostarczenie Lead Magnet na zasadach uregulowanych w niniejszym paragrafie.
  2. Na potrzeby niniejszego paragrafu przez Lead Magnet Sprzedawca rozumie Tre┼Ť─ç cyfrow─ů w postaci Newslettera.
  3. Zawarcie Umowy o dostarczenie Lead Magnet polega na dostarczeniu nieodp┼éatnej Tre┼Ťci Cyfrowej dostarczeniu Newslettera, przez czas nieokre┼Ťlony, a┼╝ do momentu wypowiedzenia Umowy LM.
  4. Sprzedawca dostarcza Lead Magnet niezw┼éocznie po zawarciu Umowy LM czyli po podaniu danych osobowych, akceptacji checkboxa i klikni─Öciu przycisku wy┼Ťlij a nast─Öpnie potwierdzeniu zapisu subskrypcji poprzez double opt in. Je┼Ťli email z Lead Magnet lub email potwierdzaj─ůcy zapis na Newsletter nie przyjdzie niezw┼éocznie po zapisie, Klient proszony jest o sprawdzenie zawarto┼Ťci SPAMu a w razie problem├│w technicznych proszony jest kontakt ze Sprzedawc─ů na adres sklep@motoneo.pl
  5. Lead Magnet w postaci Newslettera b─Ödzie dostarczany drog─ů elektroniczn─ů w formie maila na adres email podany podczas zapisu. Je┼Ťli okre┼Ťlony Lead Magnet potrzebuje specjalnego oprogramowania do sprawnego dzia┼éania, informacja o tym pojawi si─Ö ka┼╝dorazowo przy opisie danego Lead Magnet.
  6. Sprzedawca nie zapewnia aktualizacji dla Lead Magnets, z uwagi na to ┼╝e nie s─ů one niezb─Ödne dla zachowania zgodno┼Ťci Lead Magnet z Umow─ů LM.
  7. Klient mo┼╝e wypowiedzie─ç Umow─Ö o dostarczenie Lead Magnet w ka┼╝dym czasie, poprzez klikni─Öcie w link anuluj─ůcy subskrypcj─Ö w tre┼Ťci maila. Dane osobowe udost─Öpnione celem zawarcia Umowy o dostarczenie Lead Magnet przetwarzane b─Öd─ů przez czas ┼Ťwiadczenia us┼éugi Newslettera a tak┼╝e na potrzeby archiwizacji w celu mo┼╝liwo┼Ťci wykazania faktu zawarcia przez Klienta w przesz┼éo┼Ťci Umowy LM.
  8. Je┼╝eli Sprzedawca nie dostarczy┼é Lead Magnet, Klient wzywa go do jego dostarczenia. Je┼╝eli Sprzedawca nie dostarczy Lead Magnet niezw┼éocznie lub w dodatkowym, wyra┼║nie uzgodnionym przez strony terminie, Klient mo┼╝e odst─ůpi─ç od Umowy LM. Klient mo┼╝e odst─ůpi─ç od tej umowy tak┼╝e bez wzywania do dostarczenia Lead Magnet. Odst─ůpienie od Umowy od dostarczenie Lead Magnet nast─Öpuje poprzez wys┼éanie Sprzedawcy stosownego o┼Ťwiadczenia.
  9. Sprzedawca odpowiada za zgodno┼Ť─ç Lead Magnet z Umow─ů LM wg nast─Öpuj─ůcych zasad:
    1. dla Lead Magnet dostarczanych w spos├│b jednorazowy lub cz─Ö┼Ťciami - w momencie ich dostarczenia, tj. umo┼╝liwienia dost─Öpu do Tre┼Ťci cyfrowej (pobranie, udost─Öpnienie linku z dost─Öpem do platformy/konta etc), przez okres dw├│ch lat od tego momentu,
    2. w przypadku Lead Magnet dostarczanych w spos├│b ci─ůg┼éy - przez ca┼éy okres dostarczania Lead Magnet.
  10. Je┼╝eli Lead magnet jest niezgodny z Umow─ů LM, Klient mo┼╝e ┼╝─ůda─ç doprowadzenia do jego zgodno┼Ťci z Umow─ů LM.
  11. Niezgodno┼Ť─ç Lead Magnet z Umow─ů LM wyst─Öpuje je┼Ťli:
    1. opis, rodzaj, ilo┼Ť─ç, jako┼Ť─ç, kompletno┼Ť─ç, funkcjonalno┼Ť─ç, kompatybilno┼Ť─ç, interoperacyjno┼Ť─ç Lead Magnet s─ů niezgodne z Umow─ů LM,
    2. Lead Magnet nie wyst─Öpuje w okre┼Ťlonej ilo┼Ťci, nie zapewnia trwa┼éo┼Ťci, ci─ůg┼éo┼Ťci, bezpiecze┼ästwa, funkcjonalno┼Ťci, kompatybilno┼Ťci, dost─Öpno┼Ťci, jakie s─ů typowe dla tego rodzaju Lead Magnet dost─Öpnych na rynku i kt├│rych Klient mo┼╝e rozs─ůdnie oczekiwa─ç bior─ůc pod uwag─Ö charakter Lead Magnet oraz publiczne zapewnienia z┼éo┼╝one przez Sprzedawc─Ö,
    3. Lead Magnet nie jest przydatny do szczególnego celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę najpóźniej w momencie zawarcia Umowy i który to Sprzedawca zaakceptował,
    4. Lead Magnet nie nadaje si─Ö do celu, do kt├│rego zazwyczaj u┼╝ywa si─Ö Tre┼Ťci cyfrowych tego rodzaju, z uwzgl─Ödnieniem obowi─ůzuj─ůcych przepis├│w prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
    5. Lead Magnet nie zosta┼é dostarczony z akcesoriami i instrukcjami, kt├│rych dostarczenia mo┼╝na rozs─ůdnie oczekiwa─ç,
    6. Lead Magnet nie odpowiada wzorowi lub pr├│bce udost─Öpnionej Klientowi przed zawarciem Umowy LM.
  12. Zgodnie z obowi─ůzuj─ůcymi przepisami domniemywa si─Ö, ┼╝e brak zgodno┼Ťci z Umow─ů LM, kt├│ry ujawni┼é si─Ö przed up┼éywem roku od dostarczenia Lead Magnet, istnia┼é w chwili jego dostarczenia. W przypadku dostarczania Lead Magnet w spos├│b ci─ůg┼éy je┼Ťli niezgodno┼Ť─ç ujawni┼éa si─Ö w czasie, w kt├│rym zgodnie z Umow─ů LM mia┼éy by─ç dostarczany domniemywa si─Ö, ┼╝e brak zgodno┼Ťci z Umow─ů LM wyst─ůpi┼é w tym czasie.
  13. Klient ma obowi─ůzek wsp├│┼épracy ze Sprzedawc─ů, w rozs─ůdnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uci─ů┼╝liwych dla siebie ┼Ťrodk├│w technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodno┼Ťci Lead Magnet z Umow─ů LM wynika z cech ┼Ťrodowiska cyfrowego Klienta. W przypadku braku wsp├│┼épracy domniemania, o kt├│rych mowa w ust. 12 powy┼╝ej nie maj─ů zastosowania.
  14. W przypadku niezgodno┼Ťci Lead Magnet z Umow─ů LM Klientowi przys┼éuguje wobec Sprzedawcy roszczenie o doprowadzenie Lead Magnet do zgodno┼Ťci z Umow─ů LM. Sprzedawca mo┼╝e odm├│wi─ç doprowadzenia do zgodno┼Ťci z Umow─ů LM je┼╝eli doprowadzenie do zgodno┼Ťci z umow─ů w spos├│b wybrany przez Klienta jest niemo┼╝liwe albo wymaga┼éoby nadmiernych koszt├│w dla Sprzedawcy.
  15. Sprzedawca doprowadza Lead Magnet do zgodno┼Ťci z Umow─ů LM w rozs─ůdnym czasie od chwili, w kt├│rej zosta┼é poinformowany przez Klienta o braku zgodno┼Ťci z Umow─ů LM, i bez nadmiernych niedogodno┼Ťci dla Klienta, uwzgl─Ödniaj─ůc jej charakter oraz cel, w jakim jest wykorzystywana. Koszty doprowadzenia Lead Magnet do zgodno┼Ťci z Umow─ů LM ponosi Sprzedawca.
  16. Z uwagi na to, ┼╝e Umowa o dostarczenie Lead Magnet jest nieodp┼éatna, Klient nie mo┼╝e ┼╝─ůda─ç obni┼╝enia ceny. Mo┼╝e natomiast odst─ůpi─ç od Umowy je┼╝eli:
    1. Sprzedawca odm├│wi┼é doprowadzenia Lead Magnet do zgodno┼Ťci z Umow─ů LM zgodnie z ust. 14 zdanie 2 powy┼╝ej,
    2. Sprzedawca nie doprowadzi┼é Lead Magnet do zgodno┼Ťci z Umow─ů w rozs─ůdnym czasie lub doprowadzenie do zgodno┼Ťci z Umow─ů LM wi─ůza┼éoby si─Ö z nadmiernymi niedogodno┼Ťciami dla Klienta,
    3. brak zgodno┼Ťci Lead Magnet z Umow─ů LM wyst─Öpuje nadal, mimo ┼╝e Sprzedawca pr├│bowa┼é doprowadzi─ç do zgodno┼Ťci z Umow─ů LM,
    4. brak zgodno┼Ťci Lead Magnet z Umow─ů LM jest na tyle istotny, ┼╝e uzasadnia natychmiastowe odst─ůpienie od umowy, bez uprzedniego skorzystania z roszczenia doprowadzenia Lead Magnet do zgodno┼Ťci z Umow─ů LM,
    5. z o┼Ťwiadczenia Sprzedawcy lub okoliczno┼Ťci wyra┼║nie wynika, ┼╝e nie doprowadzi on Lead Magnet do zgodno┼Ťci z Umow─ů LM w rozs─ůdnym czasie lub bez nadmiernych niedogodno┼Ťci dla Klienta.
  17. Reklamacj─Ö dotycz─ůc─ů niezgodno┼Ťci Lead magnet z Umow─ů LM mo┼╝na z┼éo┼╝y─ç w dowolnej formie, na dane kontaktowe Sprzedawcy.
  18. Klient otrzyma informacj─Ö o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia nast─Öpuj─ůcego po dniu otrzymania przez Sprzedawc─Ö informacji o reklamacji. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygni─Öciu zg┼éoszonej reklamacji na podany przez niego adres e-mail.
  19. Dla Lead Magnet w postaci Newslettera, Sprzedawca zastrzega, ┼╝e w wa┼╝nych przypadkach takich jak zmiana strategii Newslettera, ulepszenie go, dostosowanie go do aktualnego kierunku rozwoju dzia┼éalno┼Ťci Sprzedawcy, podj─Öcie dzia┼éa┼ä prowadz─ůcych do wzrostu liczby u┼╝ytkownik├│w, mo┼╝e dokona─ç zmiany w Newsletterze. Sprzedawca w takim wypadku informuje Klienta w spos├│b jasny i zrozumia┼éy o terminie i zakresie zmian, na adres email wskazany podczas zawarcia Umowy o dostarczenie Lead Magnet. Je┼Ťli zmiana istotnie i negatywnie wp┼éywa na dost─Öp Klienta do Newslettera, mo┼╝e on w ka┼╝dym czasie wypowiedzie─ç umow─Ö ze skutkiem natychmiastowym poprzez klikni─Öcie w link ÔÇťanuluj subskrypcj─ÖÔÇŁ zawartym w tre┼Ťci maila.
  20. Dla Lead Magnet, kt├│re pozwalaj─ůc─ů Klientowi na wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dost─Öp do danych w postaci cyfrowej lub wsp├│lne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, kt├│re zosta┼éy przes┼éane lub wytworzone przez Klienta lub innych u┼╝ytkownik├│w takiego Lead Magnet, w przypadku odst─ůpienia od Umowy LM w zwi─ůzku z niezgodno┼Ťci─ů Lead Magnet z umow─ů, Sprzedawca nie b─Ödzie wykorzystywa─ç danych innych ni┼╝ dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z Lead Magnet, z wyj─ůtkiem tre┼Ťci, kt├│re:
    1. s─ů u┼╝yteczne wy┼é─ůcznie w zwi─ůzku tre┼Ťci─ů cyfrow─ů stanowi─ůc─ů ten Lead magnet i kt├│re stanowi┼éy przedmiot Umowy o dostarczenie Lead Magnet;
    2. dotycz─ů wy┼é─ůcznie aktywno┼Ťci Klienta w trakcie korzystania z Lead Magnet i kt├│re stanowi┼éy przedmiot Umowy o dostarczenie Lead Magnet;
    3. zosta┼éy po┼é─ůczone przez Sprzedawc─Ö z innymi danymi i nie mog─ů zosta─ç roz┼é─ůczone bez nadmiernych trudno┼Ťci;
    4. zosta┼éy wytworzone przez Klienta wsp├│lnie z innymi osobami, kt├│re nadal mog─ů z nich korzysta─ç.
  21. Sprzedawca udost─Öpnia Klientowi na jego ┼╝─ůdanie i na sw├│j koszt, w rozs─ůdnym czasie oraz w powszechnie u┼╝ywanym formacie nadaj─ůcym si─Ö do odczytu maszynowego tre┼Ťci wytworzone lub dostarczone przez Klienta w trakcie korzystania z Lead Magnet, inne ni┼╝ dane osobowe, z wyj─ůtkiem tre┼Ťci, o kt├│rych mowa w pkt a-c powy┼╝ej.
  22. Klient mo┼╝e wypowiedzie─ç Umow─Ö o dostarczenie Lead Magnet w ka┼╝dym czasie bez zachowania okresu wypowiedzenia. W tym celu wystarczy z┼éo┼╝y─ç o┼Ťwiadczenie Sprzedawcy (w jakiejkolwiek formie na dane kontaktowe Sprzedawcy) lub klikn─ů─ç w link anuluj─ůcy subskrypcj─Ö znajduj─ůcy si─Ö w stopce ka┼╝dego maila wys┼éanego w ramach Newslettera. Sprzedawca wypowiada Umow─Ö o dostarczenie Lead Magnet bez zachowania okresu wypowiedzenia, je┼Ťli Klient nie wykazuje ┼╝adnej aktywno┼Ťci zwi─ůzanej z Newsletterem, przez kt├│re rozumie si─Ö nieotwieranie maili wysy┼éanych przez Sprzedawc─Ö przez czas d┼éu┼╝szy ni┼╝ 6 miesi─Öcy. W tym celu Sprzedawca przed z┼éo┼╝eniem takiego wypowiedzenia wysy┼éa Klientowi zapytanie o ch─Ö─ç kontynuowania Umowy o dostarczanie Lead Magnet. Brak odpowiedzi na takiego maila lub brak otwarcie takiego maila w terminie 3 dni od jego wys┼éania skutkuje wypowiedzeniem Umowy LM przez Sprzedawc─Ö ze skutkiem natychmiastowym.

XIV. Postanowienia końcowe
  1. Rozstrzyganie ewentualnych spor├│w powsta┼éych pomi─Ödzy Sprzedawc─ů a Klientem, kt├│ry jest konsumentem w rozumieniu art.22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane s─ůdom w┼éa┼Ťciwym zgodnie zpostanowieniami w┼éa┼Ťciwych przepis├│w Kodeksu post─Öpowania cywilnego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych spor├│w powsta┼éych pomi─ÖdzySprzedawc─ůa Klientem, kt├│ry nie jest konsumentem w rozumieniu art.22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane s─ůdowi w┼éa┼Ťciwemu ze wzgl─Ödu na siedzib─ÖSprzedawcy.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie maj─ů zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o ┼Ťwiadczeniu us┼éug drog─ů elektroniczn─ů, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne w┼éa┼Ťciwe przepisy prawa polskiego.
  4. Tre┼Ť─ç niniejszego Regulaminu mo┼╝e ulec zmianie. O wszelkich zmianach ka┼╝dy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie g┼é├│wnej Sklepu zawieraj─ůcej zestawienie zmian i termin ich wej┼Ťcia w ┼╝ycie. Klienci posiadaj─ůcy Konto Klienta zostan─ů dodatkowo poinformowani o zmianach wraz zich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wej┼Ťcia w ┼╝ycie zmian nie b─Ödzie kr├│tszy ni┼╝ 14 dni od dnia ich og┼éoszenia. Wrazie, gdy Klient posiadaj─ůcy Konto Klienta, nie akceptuje nowej tre┼Ťci Regulaminu obowi─ůzany jest zawiadomi─ç otym fakcie Sprzedawc─Ö wci─ůgu 14 dni od daty poinformowania ozmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwi─ůzaniem umowy.
  5. Podane przez Klient├│w dane osobowe Grupa 4cars sp. z o.o. sp. k. zbiera i przetwarza zgodnie z obowi─ůzuj─ůcymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityk─ů Ochrony Prywatno┼Ťci. Informacje na temat przetwarzania danych osobowych Klienta s─ů dost─Öpne w Polityce Ochrony Prywatno┼Ťci, kt├│ra jest integraln─ů cz─Ö┼Ťci─ů regulaminu.
  6. Sprzedawca nie korzysta z algorytmu, kt├│ry dostosowuje ceny w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji


Regulamin w PDF

szukaj po numerze cz─Ö┼Ťci

Kontakt

dla tel. stacjonarnych: 801 000 149
dla wszystkich: 42 20 59 789
Oddział Łódź + infolinia:
Wr├│blewskiego 90/92
Pon-czw: 8:00-18:30 *
Pt: 8:00-18:00
Sob: 9:00-13:00

* magazyn wydaj─ůcy towar pracuje do godziny 18:00

Oddział Piotrków Trybunalski:
Pr├│chnika 2
Pon-pt: 8:00-18:00
Sob: 9:00-13:00

Udost─Öpnione tutaj dane, w szczeg├│lno┼Ťci ca┼éa baza danych, nie mog─ů by─ç kopiowane. Zabronione jest kopiowanie w ca┼éo┼Ťci lub w cz─Ö┼Ťci danych lub ca┼éej bazy danych, rozpowszechnianie oraz przekazywanie osobom trzecim bez wcze┼Ťniejszej zgody TecDoc. Z┼éamanie zasad stanowi naruszenie praw autorskich i b─Ödzie prawnie ┼Ťcigane.