Wybrana kategoria: Silnikowe samochodowe
Produkty

MOTUL 8100 X-clean C3 5W40
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3.
» więcej
MOTUL Specific 504 00 - 507 00 5W30
W pełni syntetyczny olej specjalnie opracowany do silników samochodów grupy VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA), spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V, wyposażonych w katalizator trójfunkcyjny lub filtr cząstek stałych.
» więcej
MOTUL 8100 X-cess 5W40
Olej silnikowy o nowej formulacji do nowoczesnych silników nisko- i wysokoprężnych również z bezpośrednim wtryskiem, także do najnowszych konstrukcji. Znacząco obniżone zużycie paliwa.
» więcej
MOTUL 8100 X-cess gen 2
W 100% syntetyczny najwyższej jakości olej silnikowy specjalnie opracowany do nowoczesnych wysilonych silników benzynowych i Diesla, wolnossących oraz doładowanych o pośrednim i bezpośrednim wtrysku paliwa. Spełnia wymagania bardzo wielu producentów pojazdów i dzięki wielu dopuszczeniom serwisowym można go używać w pojazdach pozostających w okresie gwarancji. Przeznaczony do wszystkich rodzajów paliw: benzyny ołowiowej i bezołowiowej, etanolu, LPG, oleju napędowego oraz biopaliw. Kompatybilny z układami katalitycznymi.
» więcej
MOTUL 6100 Synergie+ 10W40
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
» więcej
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 5W30
Zaawansowany technologicznie w 100% syntetyczny olej silnikowy zapewniający jednocześnie wysoką ochronę silnika i zmniejszenie zużycia pliwa. Oficjalnie zaaprobowany przez BMW Group, GM (General Motors) Opel oraz Mercedes Benz i VW dzięki doskonałemu zmniejszeniu zużycia paliwa. Opracowany specjalnie do nowoczesnych samochodów o wysokiej mocy silnika, wyposażonych w silniki benzynowe, Diesla i turbodiesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa i katalizatorami spełniającymi normy emisji spalin Euro 4, Euro 5 czy Euro 6.
» więcej
MOTUL Specific 505 01 - 502 00 - 505 00 5W40
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
» więcej
MOTUL Specific 913D 5W30
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do silników Diesla oraz do niektórych silników benzynowych grupy Ford
» więcej
MOTUL SPECIFIC 229.52 5W30
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany w celu zmniejszenia zużycia paliwa (FE). Przeznaczony do najnowszej generacji silników benzynowych i Diesla Mercedes Benz wyposażonych lub nie w system BlueTec (SCR) selektywnej redukcji katalitycznej. Najwyższa odporność na utlenianie. Kompatybilny wstecz z wymaganiami MB 229.51 oraz MB 229.31.
» więcej
MOTUL 8100 X-clean+ 5W30
W pełni syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS i zmniejszonej zawartości siarki, fosforu, i popiołów siarczanowych. Przeznaczony również do pojazdów, dla których zaleca się klasę jakości ACEA A3/B3 lub A3/ B4.
» więcej
MOTUL SPECIFIC 508 00 509 00 0W20
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o najwyższych parametrach, specjalnie opracowany do najnowszych pojazdów EURO 6 grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat), wymagających oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami VW 508 00 - 509 00. Zalecany do silników benzynowych i Diesla samochodów wyposażonych w układy katalityczne (CAT) oraz filtry cząstek stałych (DPF). Przeznaczony do wszystkich rodzajów paliw: benzyn silnikowych, oleju napędowego oraz biopaliw.
Zalety: 4% więcej paliwo-oszczędności w porównaniu z olejami spełniającymi starszą normę VW 504 00 - 507 00 o lepkości 5W30.
» więcej
MOTUL 8100 Eco-nergy 5W30
W pełni syntetyczny olej silnikowy zalecany do pojazdów, dla których przewidziany jest olej o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Zmniejszenie zużycia paliwa do 10%. Czyste spalanie. Doskonała ochrona silnika przed korozją i przed zużyciem.
» więcej
MOTUL 8100 X-CLEAN GEN2 5W40
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany aby spełnić wymagania filtrów cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorów trójfunkcyjnych (TWC). Do pojazdów wyposażonych w silniki benzynowe oraz Diesla, wolnossące oraz doładowane z pośrednim oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa spełniających wymagania Euro 4, Euro 5 oraz Euro 6 wymagających oleju klasy ACEA C3 o wysokiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Przystosowany do przedłużonych przebiegów międzywymianowych. Przed użyciem sprawdź dane w instrukcji obsługi pojazdu.
» więcej
MOTUL 300V Competition 15W50
Olej do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów, np. do długodystansowych 24-godzinnych wyścigów wytrzymałościowych, rajdów pustynnych, itp.
» więcej
MOTUL 8100 Eco-lite 0W20
W pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami producentów. Olej paliwooszczędny. Dzięki niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego nadaje się do zastosowania w silnikach spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS.
» więcej
MOTUL Specific LL-12 FE 0W30
W 100% syntetyczny olej silnikowy - Mid SAPS - ACEA C2 - specjalnie opracowany do samochodów BMW wyposażonych w silniki benzynowe i Diesla wymagające oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami BMW LL-12 FE. Zapewnia wysoką paliwooszczedność jednocześnie z najwyższą ochroną silnika. Kompatybilny z układami katalitycznymi (CAT), filtrami cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorami (Selektywna Redukcja Katalityczna) wymagającymi płynu typu AdBlue®.
» więcej

MOTUL 8100 X-max 0W40
W 100% syntetyczny do najnowszej generacji silników turbodoładowanych benzynowych i Diesla także z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Zalecany do wysilonych silników wymagających oleju o wysokiej lepkości HTHS
» więcej
MOTUL 300V Power 5W30
Wszystkie wyścigowe silniki benzynowe lub wysokoprężne, wolnossące, turbodoładowane lub doładowane, wyposażone w
wtrysk (bezpośredni/pośredni) lub gaźnik.
Do tuningowanych silników i samochodów o wysokich osiągach, pracujących w szerokim zakresie obrotów i temperatur, w trudnych warunkach jazdy.
Nadaje się do wszystkich rodzajów paliw, benzyny, oleju napędowego i biopaliw (zwłaszcza etanolu).

MOTUL 8100 Eco-clean+ C1 5W30
W pełni syntetyczny olej silnikowy nowej generacji o najniższej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa.
» więcej
MOTUL 8100 Eco-clean C2 5W30
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa.
» więcej
MOTUL Specific DEXOS2 5W30
W pełni syntetyczny olej silnikowy do pojazdów, w których producenci (Opel,Vauxhall i Saab) zalecają stosowanie olejów zgodnych z normą GM Opel Dexos2 . Opracowany w technologii \\\\\\\"Mid SAPS\\\\\\\" zgodnie z wymogami GM Europe spełniającymi normy emisji spalin Euro IV i Euro V. Nadaje się również do wszystkich rodzajów paliwa: benzyny, oleju napędowego, biodiesla, bioetanolu E85, gazu ziemnego i gazu LPG. Kompatybilny z olejami o specyfikacji Opel GM LL-A/B-025. Możliwość stosowania w silnikach, do których zalecane są oleje zgodnie z ACEA C3.
» więcej
MOTUL 8100 Eco-nergy 0W30 0W30
W pełni syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla, wymagających stosowania olejów klasy ACEA A5/B5 i lepkości 0W30. Zalecenia: Volvo i Land Rover.
» więcej
MOTUL 8100 ECO-LITE 5W20
W 100% syntetyczny zmniejszający zużycie paliwa olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych samochodów wyposażonych w silniki benzynowe wymagające oleju o niskim tarciu wewnętrznym, bardzo niskiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS (≥ 2,60 mPa.s). Przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych wymagających oleju paliwooszczędnego o bardzo niskiej klasie lepkości SAE xW20 oraz klasie jakości API SN takich samochodów jak: Chrysler, GM, Ford, Fiat, Honda, Subaru and Toyota.
» więcej
MOTUL 4100 Power 15W50 15W50
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej specjalnie zaprojektowany do silników samochodów starszych, z dużymi przebiegami. Do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z wtryskiem paliwa lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez.
» więcej
MOTUL Specific 0720 5W30
W pełni syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników grupy Renault (Renault, Dacia, Samsung, Nissan), zwłaszcza silników Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych, wymagających olejów spełniających normy RN 0720 i spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V. Obniżenie zużycia paliwa, doskonała stabilizacja terminczna i wysoka odporność na starzenie.
» więcej

QUALITIUM Power V 504.00/507.00 5W30
Olej Qualitium Power V 5W/30 maksymalnie chroni filtry cząstek stałych - przedłuża ich żywotność poprzez redukcję osadzania zanieczyszczeń
- pozwala na osiągnięcie maksymalnej mocy silnika w niskich i wysokich temperaturach
- doskonale zachowuje czystość silnika i układu wydechowego
- zapewnia wysoką stabilność parametrów przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami


MOTUL 8100 ECO-LITE 5W30
W 100% syntetyczny olej silnikowy zmniejszający zużycie paliwa, specjalnie opracowany do najnowszych silników benzynowych, wolnossących lub z turbodoładowaniem, z wtryskiem pośrednim lub bezpośrednim, wymagających stosowania oleju silnikowego o niskim tarciu i niskiej lepkości HTHS (High Temperature High Shear) (≥ 2,9 mPa.s).
Nadaje się do nowoczesnych silników benzynowych wymagających oleju paliwooszczędnego klasy lepkości 30 (API SP-RC, SP, SN, SN Plus i ILSAC GF-6a lub GF-5).
Oficjalnie dopuszczony do użycia zgodnie z wymaganiami GM-dexos1 ™ GEN2 we wszystkich nowych silnikach benzynowych GM wymagających tej homologacji: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL i VAUXHALL.

MOTUL SPECIFIC 5122 0W20
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów Jaguar oraz Land Rover wyposażonych w silniki benzynowe wymagających oleju zaaprobowanego zgodnie z wymaganiami ST.JLR 51.5122. Zapewnia wysoką paliwooszczedność jednocześnie z ochroną silnika. Kompatybilny z układami katalitycznymi (CAT).(CAT).
» więcej
MOTUL 300V TROPHY 0W40
Olej w technologi Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe, z katalizatorem lub bez.
» więcej
MOTUL HYBRID 0W16
W 100% syntetyczny olej do silników spalinowych. Specjalnie zaprojektowany do pojazdów hybrydowych (H.E.V) i Plug-in Hybrid (P.H.E.V) wyposażonych w silniki benzynowe, w przypadku których producent wymaga klasy lepkości SAE 0W-16 (patrz instrukcja obsługi).

MOTUL Specific CNG / LPG 5W40
W pełni syntetyczny olej silnikowy do silników zasilanych gazem ziemnym (CNG), gazem LPG lub benzyną i gazem LPG. Olej o zmniejszonej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki. Odporny na wysokie temperatury.
» więcej

SHELL SHELL 5W30 ECT C3
W pełni syntetyczny olej silnikowy - zaawansowana ochrona systemów emisji spalin
Shell Helix Ultra ECT C3 bazuje na zaawansowanej technologii zapewniającej kompatybilność olejów z systemami kontroli emisji spalin (ECT) i ochronne filtrów cząstek stałych zapewniając wysoka wydajność silnika. Zmniejsza tarcia elementów pracujących silnika zapewniając oszczędność paliwa.
» więcej
MOTUL HYBRID 0W12
W 100% syntetyczny olej do silników spalinowych. Specjalnie zaprojektowany do pojazdów hybrydowych (H.E.V) i Plug-in Hybrid (P.H.E.V) wyposażonych w silniki benzynowe, w przypadku których producent wymaga klasy lepkości SAE 0W-12 (patrz instrukcja obsługi).
» więcej
TOTAL INEO ECS 5W30
Olej silnikowy typu Low SAPS wykonany w technologii syntetycznej zaprojektowany specjalnie do silników koncernu PSA (PEUGEOT, CITROËN, DS). Dzięki obniżeniu tarcia w silniku generuje oszczędności paliwa i optymalizuje sposób, w jaki systemy ograniczają emisję szkodliwych substancji. Może być używany w większości silników Diesla koncernu PSA oraz nadaje się do stosowania w wielu silników benzynowych.
» więcej
MOTUL 2100 Power+ 10W40
Częściowo syntetyczny olej wzogacony o komponenty Technosynthese, opracowany do slilników iskrowych zasilanych benzyną, LPG, etanolem a także do silników Diesla, doładowanych i wolnossących z wtryskiem paliwa oraz katalizatorami.
» więcej
MOTUL 300V SPRINT 0W15
Olej w technologii Ester Core® o niskiej lepkości, pozwala na maksymalne zmniejszenie wartości współczynnika tarcia w warunkach smarowania hydrodynamicznego, w celu osiągniecia optymalnej mocy przy wysokich obrotach.
» więcej


MOTUL 300V Le Mans 20W60
Olej do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, przeznaczony do profesjonalnych wyścigów, zwłaszcza wyścigów samochodowych typu Endurance.
» więcej

LIQUI MOLY TOP TEC 4200 5W30
Jest nowoczesnym całorocznym olejem typu lekki bieg, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych VW/AUDI (z wyłączeniem silników R5, V10 TDI wyprodukowanych do 06.2006) można go również stosować w samochodach Mercedes-Benz, BMW, Renault itp.
» więcej
MOTUL 4000 Motion 15W40
Wysokiej jakości mineralny olej silnikowy do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, z wtryskiem paliwa lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: standardowe, benzyna bezołowiowa, olej napędowy, gaz LPG.
» więcej
MOTUL SPECIFIC 2312 0W30
Najwyższej jakości w 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników Diesla \"BlueHDi\" wyposażonych w układy katalityczne SCR oraz filtry czątek stałych DPF koncernu PSA wymagających oleju oficjalnie zaaprobowanego zgodnie z wymaganiami \"PSA B71 2312\"l. Odpowiedni także do niektórych ilników benzynowych i Diesla z filtrami cząstek stałych DPF. Sprawdź zalecenia w instrukcji obsługi pojazdu.
» więcej
TOTAL 0W30 INEO FIRST 0W30
Zapewnia oszczędność do 3,33% paliwa zmierzoną w oficjalnym teście M111 FE i powyżej 4,2% zmierzoną w cyklu jezdnym NEDC (w porównaniu z olejem o lepkości 5W-40). Gwarantuje łatwiejszy rozruch na zimno i odpowiednie smarowanie już od pierwszych chwil po rozruchu, nawet w bardzo niskich temperaturach. Zapobiega przedwczesnemu zużyciu takich elementów układów oczyszczania spalin jak trójfunkcyjne reaktory katalityczne i filtry cząstek stałych.
» więcej
MOTUL SPECIFIC 2290 5W30
W 100% syntetyczny - najwyższych parametrów - paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do silników samochodów grupy PSA wymagających oleju oficjalnie dopuszczonego do używania zgodnie z wymaganiami PSA B71 2290. Specyfikacja ta wymaga ochrony silników w których mogą występować problemy z detonacyjnym spalaniem (LSPI Low-Speed Pre-Ignition). Przeznaczony do silników benzynowych i Diesla (HDI wyposażonych lub nie w DPF, FAP) a szczególnie do najnowszych (od r.m 2017) silników benzynowych turbodoładowanych z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
» więcej
MOTUL 300V Power 0W20
Wszystkie wyścigowe silniki benzynowe lub wysokoprężne, wolnossące, turbodoładowane, wyposażone w wtrysk (bezpośredni/pośredni) lub gaźnik.
Do tuningowanych silników i samochodów o wysokich osiągach, pracujących w szerokim zakresie obrotów i temperatur, w trudnych warunkach jazdy.
Nadaje się do wszystkich rodzajów paliw, benzyny, oleju napędowego i biopaliw (zwłaszcza etanolu).


MOTUL SPECIFIC RBS0-2AE 0W20
Najwyższych parametrów w 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do samochodów VOLVO. Do najnowyszych silników \\\"DRIVEE\\\" benzynowych (VEP) i Diesla (VED) wyposażonych w najnowsze katalizatory i filtry cząstek stałych (DPF).
» więcej
MOTUL CLASSIC NINETIES 10W30
Półsyntetyczny wielosezonowy olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do pojazdów Modern Classic i Youngtimer z lat 70-tych, 80-tych i 90-tych wyposażonych w silniki 4-suwowe, benzynowe lub Diesla, wolnossące, z doładowaniem lub turbodoładowaniem, z wtryskiem lub gaźnikiem, z tych dziesięcioleci.
» więcej
MOTUL 300V Competition 0W40
Wszystkie wyścigowe silniki benzynowe lub wysokoprężne, wolnossące, turbodoładowane, wyposażone w
wtrysk (bezpośredni/pośredni) lub gaźnik.
Do tuningowanych silników i samochodów o wysokich osiągach, pracujących w szerokim zakresie obrotów i temperatur, w trudnych warunkach jazdy.
Nadaje się do wszystkich rodzajów paliw, benzyny, oleju napędowego i biopaliw (zwłaszcza etanolu).



MOTUL CLASSIC OIL SAE 50 SAE50
Środek smarny doskonale nadaje się do silników, a także do skrzyń biegów zbudowanych w latach 1900–1950. Mineralny jednosezonowy niskodetergentowy środek smarny, zapewniający pełną kompatybilność z uszczelkami papierowymi / filcowymi / tkaninowymi. Niska zawartość detergentów pozwala uniknąć usuwania sadzy i osadów w układzie smarowania. stosowany jako olej docierający w przypadku skrócenia okresów między wymianami. Pełna kompatybilność z metalami nieżelaznymi, takimi jak mosiądz, brąz, miedź. Wzmocniona przyczepność filmu olejowego dla łatwiejszego rozruchu nawet po długim okresie unieruchomienia.
» więcej


MOTUL SPECIFIC 948B 5W20
FORD - W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych silników benzynowych FORD. Spełnia oficjalne wymagania specyfikacji FORD WSS M2C 948-B, który przede wszystkim wymagany jest w 3-cylindrowych silnikach 1.0L EcoBoost, ale jest także w pełni kompatybilny z niktórymi innymi silinkami benzynowymi FORD. Sprawdź zalecenia w karcie technicznej produktu.
» więcej
MOTUL 8100 X-POWER 10W60
W 100% syntetyczny olej silnikowy opracowany specjalnie do wysilonych wolnossących i doładowanych silników benzynowych i Diesla samochodów o wysokich osiągach. Szczególnie zalecany do silników serii M samochodów BMW, Ferrari V12, Maserati, Aston Martin. Doskonała odporność filmu olejowego w celu zapewnienia ochrony silnika i utrzymania stabilnego ciśnienia oleju.
» więcej
MOTUL 300V Power 0W30
Wszystkie wyścigowe silniki benzynowe lub wysokoprężne, wolnossące, turbodoładowane, wyposażone w
wtrysk (bezpośredni/pośredni) lub gaźnik.
Do tuningowanych silników i samochodów o wysokich osiągach, pracujących w szerokim zakresie obrotów i temperatur, w trudnych warunkach jazdy.
Nadaje się do wszystkich rodzajów paliw, benzyny, oleju napędowego i biopaliw (zwłaszcza etanolu).

MOPAR MaxPro 5W20
ILSAC GF-5 Chrysler MS-6395
» więcej

MOTUL CLASSIC OIL SAE 30 SAE30
Środek smarny doskonale nadaje się do silników, a także do skrzyń biegów zbudowanych w latach 1900–1950. Mineralny jednosezonowy niskodetergentowy środek smarny, zapewniający pełną kompatybilność z uszczelkami papierowymi / filcowymi / tkaninowymi. Niska zawartość detergentów pozwala uniknąć usuwania sadzy i osadów w układzie smarowania. stosowany jako olej docierający w przypadku skrócenia okresów między wymianami. Pełna kompatybilność z metalami nieżelaznymi, takimi jak mosiądz, brąz, miedź. Wzmocniona przyczepność filmu olejowego dla łatwiejszego rozruchu nawet po długim okresie unieruchomienia.
» więcej
ROWE HIGHTEC SYNT RS SAE 5W30 HC-C2
Wielosezonowy olej lekkobieżny klasy premium wykonany w oparciu o technologię syntezy HC, przeznaczony do silników z zapłonem iskrowym i silników wysokoprężnych samochodów osobowych wyposażonych lub niewyposażonych w turbodoładowanie. Świetnie nadaje się do stosowania w pojazdach wyposażonych w systemy filtrowania cząstek stałych odpowiednio do zaleceń producenta.
» więcej


TOTAL 7000 10W40
Półsyntetyczny olej do silników benzynowych i wysokoprężnych, doskonale przystosowany do pojazdów wyposażonych w reaktory katalityczne. Olej nadaje się do silników wielozaworowych i z turbodoładowaniem.
» więcej


MOTUL 300V Power 0W8
Wszystkie wyścigowe silniki benzynowe lub wysokoprężne, wolnossące, turbodoładowane, wyposażone w
wtrysk (bezpośredni/pośredni) lub gaźnik.
Do tuningowanych silników i samochodów o wysokich osiągach, pracujących w szerokim zakresie obrotów i temperatur, w trudnych warunkach jazdy.
Nadaje się do wszystkich rodzajów paliw, benzyny, oleju napędowego i biopaliw (zwłaszcza etanolu).

MOTUL 300V Power 0W16
Wszystkie wyścigowe silniki benzynowe lub wysokoprężne, wolnossące, turbodoładowane, wyposażone w
wtrysk (bezpośredni/pośredni) lub gaźnik.
Do tuningowanych silników i samochodów o wysokich osiągach, pracujących w szerokim zakresie obrotów i temperatur, w trudnych warunkach jazdy.
Nadaje się do wszystkich rodzajów paliw, benzyny, oleju napędowego i biopaliw (zwłaszcza etanolu).

LIQUI MOLY TOP TEC 4100 5W40
Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części.
» więcej

ROWE HIGHTEC SUPER LEICHTLAUF SAE 10W40 HC-O
Nowoczesny wielosezonowy olej lekkobieżny na bazie syntezy HC. Może być stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym i silnikach wysokoprężnych samochodów osobowych, wyposażonych lub niewyposażonych w turbodoładowanie.
» więcej